F.A.Q.s

Shipping Information

Welke verzendingsmethoden zijn er beschikbaar?

Ronald Hunter gebruikt alleen gecertificeerde koeriers (UPS, TNT, Fedex ..). Op basis van de grootte van het schilderij kan de koerier variëren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De bestellingen worden opgehaald bij onze studio in Rotterdam. De verwerking van de bestelling duurt ongeveer 3 werkdagen voor een schilderij dat op voorraad is. Een schilderij dat op bestelling wordt gemaakt door Ronald, is afhankelijk van de planning. We informeren u hier per e-mail over. Na pick up duurt het max. 3-4 werkdagen om aan te komen, afhankelijk van de bestemming. Benelux is 2 dagen, Europa is 2 dagen, rest vande wereld 3-4 dagen. Als u zeker wilt zijn van een leveringsdatum, neem dan contact op. We kunnen eventueel een prioriteitszending boeken (tegen een toeslag). 

Verzenden jullie internationaal?

We verzenden wereldwijd. Ronald’s kunst is inmiddels naar meer dan 50 landen verzonden. 

Welke verzendkosten rekenen jullie voor mijn land?

De verzendingskosten die van toepassing zijn op uw land, worden automatisch berekend. Let op: internationale douanekosten zijn de verantwoordelijkheid van de koper. 

Wat moet ik doen als een pakket beschadigd aankomt?

We verpakken het schilderij veilig in lagen bubbeltjesplastic incl. houten plaat in een stevige kartonnen doos. De Moderne Kunst op papier wordt verzonden in een stevige tube. Als u in het onwaarschijnlijke geval merkt dat het pakket bij aflevering is beschadigd, kunt u de zending weigeren of kunt u ervoor zorgen dat het leveringsbedrijf de tracking als ontvangen beschadigt, onder voorbehoud van verdere inspectie. Dien de claim alstublieft onmiddellijk in. U moet alle dozen en verpakkingsmateriaal bewaren. Maak foto’s van het beschadigde pakket, en stuur ze naar Ronald Hunter met de info van je acties erop.

Betalings Informatie

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

We bieden veilige betaling via PayPal, iDeal, Bancontact, SOFORT. We accepteren ook creditcards (Visa, Mastercard, American Express) en rechtstreekse bankoverschrijvingen. Houd er rekening mee dat bij rechtstreekse bank overboeking, wij de verzending voorbereiden zodra de betaling is ontvangen.

Is online kunst kopen veilig?

We gebruiken een gecertificeerde betalingsservice (Mollie – www.mollie.com) voor veilige betalingen. We slaan geen betalingsgegevens op, ze worden alleen bewaard als het verwerkingsbedrijf dit vereist om de goedkeuring van de transactie door de klant aan te tonen. 

Bestellingen en Retourneringen

Hoe plaats ik een order?

Bekijk de artikelen in onze winkel en klik op ‘Toevoegen aan winkelwagentje’ om een artikel te kopen. Als u het schilderij wilt laten inlijsten, kunt u een lijst kiezen door op ‘Voeg lijst toe’ te klikken in de product pagina. 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Een account aanmaken is niet nodig, u kunt een gast account gebruiken. Gelieve alle persoonlijke informatie in te vullen als u de bestelling betaald, zodat we weten waar het pakket naartoe gezonden wordt. 

Met wie neem ik contact op als ik vragen heb?

Neem voor elke vraag contact met ons op per e-mail of telefoon. Kijk op onze contactpagina voor informatie over hoe u contact met ons kunt opnemen. Je kunt ook onze studio in Rotterdam bezoeken als u in de buurt bent; gelieve een bericht te sturen van te voren wanneer u van plan bent ons te bezoeken.

Hoe verander of annuleer ik mijn order?

Indien u de order wilt veranderen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op. Zolang het schilderij nog niet verzonden is, kunnen we de order kostenloos annuleren.  

Hoe volg ik mijn bestelling?

U ontvangt van ons een track & trace-code zodra de bestelling klaar is voor verzending. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Ronald Hunter verzendt de bestellingen meerdere malen per week. 

Hoe kan ik een product retourneren?

We willen dat u tevreden bent met het kunstwerk, dus daarom bieden we een niet-goed-geld-terug garantie aan van 14 dagen. U krijgt het volledige aankoopbedrag terug; enkel voor de retourzending houden we een klein bedrag in (afhankelijk van formaat schilderij). U ontvangt van ons een retourlabel, en we plannen een ophaling bij u thuis. Het enige dat u hoeft te doen, is het schilderij zorgvuldig in de originele verpakking te verpakken. Zorg er dus voor dat u alle verpakkingsmaterialen bewaart totdat u zeker weet dat u het schilderij wilt behouden. Als u het schilderij wilt retourneren, neem contact op om de juiste acties te bespreken.